torsdag 19. mars 2009

Utmerkelse fra Lille Meg.

The Lemonade Award is given to sites which the giver show either great attitude and or gratitude.The rules for these awards are:1. Put the logo on your blog.2. Add a link to the person who awarded you.3. Nominate 10 other blogs.4. Add links to those blogs on yours.5. Leave a message for your nominees on their blogs. Tusen takk Lille Meg.
Denne var litt morsom synes
jeg.Slike står de med på gata i Stockholm.
Det selges både pølser og brus fra dem.
Takk skal du ha.

Jeg gir den videre til:

Mitt lille rede.Livet i Vikveien,Line, Sammen på veien.
Eba. Gupe. Hjemmebra,Marie, Bestemor Aud og The World of Sandnes

4 kommentarer:

eba sa...

Takk for utmerkelsen og gratulasjonene til min kjære ;) Vi hadde en fin feiring i går, og så blir det litt når vi kommer hjem også. (Vi er hos mamma og di nå.) ;) Ha en flott helg!!

Klem, Erna.

gupe sa...

Tusen takk for utmerkelsen.
Det var kjempekoselig.!!
Ha en strålende helg:)

sammen på veien sa...

Tusen takk til deg:) Dette var koselig!
Må du kose deg i helgen.

God klem fra meg

Marie sa...

Tusen, tusen takk :)
Eg har lagra bilde iallefall, får sjå når eg får tid til å lage innlegg og dele vidare.

God helg :)